Kuld T2 - født 14. oktober 2020
Ungerne er klar til at flytte hjemmefra den 25. november 2020, når de er 6 uger gamle.
Update 14.10.2020
Jeg fortrækker at stå op til en masse små pippende babyer, så jeg ikke skal bekymre mig, om det nu også går, som det skal. Det gjorde jeg minsandten i dag. Det blev til 8 små, fine babyer. Et hurtigt kig siger 5 piger og 3 drenge. Men det kan godt ændre sig. Det ser også ud til, at der er to harley piger <3 Kate er sød og blid, som hun plejer og passer ungerne. |
Update 21.10.2020 - uge 1 Kate klarer det fantastisk og er fuld af overskud. Der er faldet en enkelt pige fra, men de resterende 7 unger vokser godt. Fin vægt og dejligt rolige babyer. Update 29.10.2020 - uge 2+1 Lidt forsinkede ugebilleder pga ferie, men det har bestemt ikke gjort babyerne mindre lækre. De skulle lige vænne sig til at blive pillet ved igen, da der sker vildt meget på 4 dage (de er selvfølgelig blevet tilset, mens jeg har været væk). Kate er stadig lige så skøn, som hun plejer og ungerne er store og fine. Update 04.11.2020 - uge 3 Ungerne vokser derudaf og man kan se udvikling for hver dag, der går. Dejlig rolige af sind - nogen mere frække end andre. Update 11.11.2020 - uge 4 Så ramte vi de 4 uger. Totalt afslappet og lad indstilling. Hverken Kate eller babyer har travlt. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at det er Kates babyer. Update 18.11.2020 - uge 5 Vi nåede 5 uger og 100+ gram. Alle super frække og så godt som flytteklare. |
ForventningerFarve: Black med mulighed for russian blue og overraskelser
Aftegning: Berkshire, self, irish, lette aftegninger og downunder Pels: Glat og silvermane med mulighed for harley Ører: Top og dumbo Formålet med parringen: To store og skønne personligheder, der ligner hinanden meget godt. Der er altid ro på og tingene kommer, når de kommer. London ligger nederst i hierarkiet og Kate ligger i midten. London er en slaskedreng og Kate er blid som et lam. Jeg krydser fingre for, at London kan hive harley frem. Kuldtema: Diddl Ungerne vil blive solgt på min købsaftale, som kan læses her Før reservation læs venligst også mine købsbetingelser her. |
Stamtavle |